GRATIS FRAGT OVER 600 DKK I DK
HURTIG LEVERING 1-2 HVERDAGE
FYSISK BUTIK I RINGSTED
DANSK DESIGN & EUROPÆISK HÅNDVÆRK

Ofte stillede spørgsmål



Her finder du svar på følgende:

Hvornår har Julebutikken i Ringsted åbent?
Hvor hurtigt leveres min ordre?
Hvor hurtigt får jeg svar på min e-mail?
Hvor sikkert er det at handle hos Brink Nordic?
Hvad sker der, når jeg har bestilt?
Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse?
Jeg har ikke modtaget besked vedr. levering fra GLS?
Kan jeg ændre min ordre?
Har I en en fysisk butik med hele hele sortimentet?
Kan jeg bestille via mail eller telefon?
 
Hvornår har Julebutikken i Ringsted åbent?

Julebutikken med hele Brink Nordic´s sortiment samt tilbehør har følgende åbningstider i 2024.

JULEBUTIK - LAVSÆSON 2024
5. januar - 30. august. Fredagsåbent 10.00-16.00
Lukket 29. marts 2024 (Langfredag)

JULEBUTIK - HØJSÆSON 2024
1. september - 23. december. Åbent alle ugens dage 10.00-16.00 

GRUPPER: Modtages gerne imod forudgående aftale.
 

Hvor hurtigt leveres mit ordre?
Vi har normalt 1-3 dages levering med GLS. Vi sender alle dage hverdage med GLS i Danmark.
Der kan være undtagelser ved special bestillinger.
 
Hvor hurtigt får jeg svar på min e-mail?
Normalt får du svar inden for få timer på hverdage.

Hvor sikkert er det at handle hos Brink Nordic?
Det er fuldstændig trygt og sikkert at handle online hos Brink Nordic.

Alle betalinger bliver behandlet krypteret via SSL server, og vi samarbejder med Onpay og Nets, som er blandt de bedste i markedet.

Der vil ikke blive trukket penge fra din konto, før din ordre er afsendt fra vores lager.
Få undtagelser ved bestilling af specialprodukter, ex. HJERTE NAVN.
 

Hvad sker der, når jeg har bestilt?
Kort tid efter din bestilling er afgivet, vil du modtage en ordrebekræftelse via email. Skulle denne ikke ankomme indenfor relativt kort tid, kan den være endt i uønsket post/spam eller reklamefolderen i din indbakke.

En anden årsag kan være, at du ved indtastning af dine oplysninger har tastet en forkert email adresse.

Modtager du ikke en mail indenfor en time efter ordren er afgivet - så kontakt os på mail@brinknordic.com

Når vi har pakket din ordre, vil du modtage en email, at den er afsendt.

Fragtselskabet, GLS, sender en email eller SMS angående levering af din ordre. Afhængig af om du har valgt omdeling eller dit lokale afhentningssted, vil du modtage en email eller SMS, at din pakke er klar til afhentning.

 

Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse?
Dette skyldes ofte forkert indtastet email adresse ved ordreafgivelse. En anden årsag kan være, at ordrebekræftelse er endt i spamfolder.

Såfremt du ikke modtager ordrebekræftelse indenfor kort tid, så tag kontakt på mail@brinknordic.com og det vil blive løst.

Jeg har ikke modtaget besked fra GLS angående min pakke?
Har du ikke modtaget besked på email eller sms vedr. levering eller afhentning af din pakke inden for 2 dage efter din pakke er afsendt, kan det skyldes forkert angivet telefonnummer eller mailadresse angivet ved bestilling. 

Tag kontakt på mail@brinknordic.com hvorefter du vil modtage pakkenummer og status på din pakke.

 
Kan jeg ændre min ordre?
Ønsker du at ændre din ordre, så skriv til os hurtigst muligt på mail@brinknordic.com. Hvis vi modtager din mail, inden din ordre er pakket, kan vi som regel nå at ændre en ordre. 

 
Hvordan sender jeg min ordre retur?
Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, ved onlinehandel, skal du sende direkte til vores adresse:

Brink Nordic, Nordbjergvej 12, 4100 Ringsted

Du kan forvente, at vi har håndteret din returpakke inden for 1-2 uger. 

Samtlige varer skal returneres i samme stand og mængde, som ved modtagelse, hvilket også omfatter den originale produktemballage. Varen skal være i en sådan stand, at videresalg er muligt.

Vedlæg en kopi af din ordrebekræftelse. 

Se Handelsbetingelser

 
Kan der hente min bestilling hos Brink Nordic i Ringsted?
Ja, vælg blot "Afhent i butik i Ringsted" når du køber i webshoppen.
Du kan afhente din ordre i butikkens åbningstid, når du har valgt "Afhent i butik i Ringsted".
Du vil modtage en e-mail med information, når din ordre er klar til afhentning. 
 

Kan jeg bestille via mail eller telefon?
Alle bestillinger skal laves via vores webshop. Vi kan også anbefale et besøg i vores Brink Nordic Julebutik, Nordbjergvej 12, 4100 Ringsted.


Hvordan kommer jeg i kontakt med Brink Nordic?
Det hurtigste er at sende en mail til mail@brinknordic.com - vi svarer meget hurtigt. Du er også velkommen til at kontakte os på +45 4879 9700 (hverdage kl. 9-16).

¨